Inloggen
Inloggen
Opmerking:
- De aangewezen beheerder ontvangt een e-mail met de URL van de Synappx Admin portal wanneer uw organisatie zich voor Synappx aanmeldt. G-Suitebeheerders moeten de instellingen in de Beheerdersconsole voltooien, voordat zij kunnen inloggen op het Admin Portal. Zie Synappx Admin Portal voor meer informatie.
- De eerste beheerder die inlogt, moet beheerdersrechten hebben voor de Azure AD van Microsoft® 365 of Google Workspace om de Synappx Go- en/of Synappx Meeting-functies voor gebruikers te autoriseren. Daaropvolgende beheerders hebben geen beheerdersrechten voor Azure of Google Workspace nodig.
1. Gebruik uw Google Workspace- of Microsoft 365-inloggegevens om in te loggen op het Synappx Go Admin Portal in de laatste versie van Google Chrome of Microsoft Edge. [Bekijk afbeelding - Microsoft 365] [Bekijk afbeelding - Google Workspace]
2a. Microsoft 365
Vink het vakje "Consent" (Toestemming) aan namens uw organisatie aan en selecteer Accept (Accepteren). [Bekijk afbeelding]
2b. G Suite
Als het inloggen mislukt, ga dan naar de Beheerdersconsole van Google Workspace en voeg het Synappx API scope toe.
3. Bekijk de Gebruiksvoorwaarden (privacy beleid van Synappx) voor Synappx Meeting-gebruikers (en Synappx Go indien u daar ook een licentie van hebt).
Opmerking: U hoeft alleen akkoord te gaan met de Gebruiksvoorwaarden bij de eerste keer dat u inlogt op het Admin Portal.
4. Als u een licentie heeft voor Synappx Meeting en Synappx Go, dan verschijnen beide opties in het pop-upvenster. Selecteer Synappx Go.
De startpagina van het Synappx Go Admin Portal verschijnt. [Bekijk afbeelding]