Systeemlogboeken met betrekking tot MFP- en display-agents worden op twee plaatsen weergegeven. Als een eerste installatie en configuratie van een agent met de Synappx-cloud om welke reden dan ook niet succesvol is, dan wordt de fout gelogd op de pagina “System Log” (Systeemlogboek). In de meeste gevallen zal deze pagina leeg zijn.
Als MFP- of display-agents succesvol geïnstalleerd en geconfigureerd zijn met de Synappx-cloud, maar vervolgens agent-gerelateerde problemen ondervinden die van invloed zijn op de functies “Scan” (Scannen), “Print” (Printen) of “Share” (Delen), dan vindt u deze fouten door naar het tabblad Workspaces (Werkruimtes) te navigeren en daar Devices & Agents (Apparaten & agents) te selecteren. Een oranje ! of een rode driehoek (agent is offline) naast de agent ID duiden op belangrijke fouten. U kunt ook op de link Log Logboek naast de agent-ID klikken om een venster met het systeemlogboek van die specifieke agent te openen.