Gebruikers toevoegen, licenties toewijzen en beheerders toevoegen (optioneel)
Gebruikers toevoegen, licenties toewijzen en beheerders toevoegen (optioneel)
Via het de pagina “Users” (Gebruikers) van het Admin Portal kunt u de gebruikers in uw organisatie beheren die toegang hebben tot de Synappx Go-functies van de mobiele applicatie. [Bekijk afbeelding]
- Licenties toewijzen aan en verwijderen van gebruikers op deze pagina.
- Beheerders toevoegen (optioneel tijdens de eerste installatie, maar aanbevolen zodra Synappx Go gebruikt wordt). Zie Beheerdersinstellingen (optioneel) hieronder.
Synappx-beheerders kunnen elke gebruiker binnen Azure AD of Google Workspace toevoegen (als de Google Workspace-account dit toelaat). Als er meerdere Synappx-huurders (tenants) binnen dezelfde Azure AD zijn, dan kan elk domein slechts aan één account tegelijk worden gekoppeld.
Admin-instellingen (optioneel)
Beheerders beheren belangrijke onderdelen zoals werkruimtes, gebruikers, apparaten en licenties. Ze kunnen ook andere beheerders met volledige of beperkte functies (Support Admin, Ondersteunende beheerder) toevoegen en verwijderen. Extra beheerders hebben geen beheerdersrechten voor Azure of Google Workspace™ nodig. Deze beheerders moeten echter wel lid zijn van de Microsoft® 365- of Google Workspace-omgeving van de organisatie
Bekijk de lijst van ondersteunde functies voor volledige en ondersteunende beheerders.