Aanmelden
Opmerking:
- De aangewezen beheerder ontvangt een e-mail met de URL van het Synappx Admin Portal wanneer uw organisatie zich voor Synappx aanmeldt. Google Workspace-beheerders moeten de instellingen in de Beheerdersconsole voltooien alvorens zij kunnen inloggen op het Admin Portal. Zie Synappx Admin Portal voor meer informatie.
- De eerste beheerder die inlogt, moet beheerdersrechten hebben voor Azure AD voor Microsoft® 365 of Google Workspace om de Synappx Go- en/of Synappx Meeting-functies voor gebruikers te autoriseren. Daaropvolgende beheerders hebben geen beheerdersrechten voor Azure of Google Workspace nodig.
- Er zijn toegangsbeperkingen voor beheerders die geen Google Workspace-beheerdersrechten hebben.
1. Gebruik uw Google Workspace- of Microsoft 365-inloggegevens om in te loggen op het Synappx Meeting Admin Portal in de laatste versie van Google Chrome of Microsoft Edge. [Bekijk afbeelding - Microsoft 365] [Bekijk afbeelding - Google Workspace]
2.
Google Workspace
3. Bekijk de Gebruiksvoorwaarden (privacybeleid van Synappx) voor Synappx Meeting-gebruikers (en Synappx Go indien u daar ook een licentie van hebt)..
Opmerking: U hoeft alleen in te stemmen met de Gebruiksvoorwaarden bij de eerste keer dat u inlogt op het Admin Portal.
4. Als u een licentie hebt voor Synappx Meeting en Synappx Go, dan verschijnen beide opties in het pop-upvenster. Selecteer Synappx Meeting. [Bekijk afbeelding]
De startpagina van het Synappx Meeting Admin Portal verschijnt. [Bekijk afbeelding]