Tijdens een vergadering
Tijdens een vergadering
Synappx Meeting Assistant
De Synappx Meeting Assistant helpt u bij het beheren van productieve vergaderingen. [Bekijk afbeelding]
De belangrijkste functies zijn:
- Vergadertimer
- Verleng de vergadering met één klik
- Toegang tot bijlagen uit de uitnodigingen voor vergaderingen en cloudopslagbestanden
- Snelkoppelingen naar veelgebruikte apps en websites
- Handsfree spraakbediening
- Schakel met één klik tussen presentatoren
- Beëindig vergaderingen met één klik
Vergadertimer
De vergadertimer helpt u de toegewezen tijd voor uw vergadering bij te houden, discussies aan te sturen en om de vergadering op het geplande tijdstip te beëindigen. Zodra een vergadering start, telt de timer af. [Bekijk afbeelding]
Als de geplande eindtijd nadert (10% van de resterende tijd), verandert de kleur van de vergadertimer in oranje en verschijnt de knop End (Beëindigen) bij wijze van herinnering. [Bekijk afbeelding]
Als de vergadering uitloopt, dan verandert de kleur in rood. De vergadertimer telt deze uitlooptijd. [Bekijk afbeelding]
De vergadering verlengen
U kunt uw vergaderingen verlengen door de optie "Add Time" (Tijd toevoegen) te selecteren. De Synappx Meeting Assistant verlengt de vergadertijd met 30 minuten. U ontvangt een melding als de werkruimte niet beschikbaar is. [Bekijk afbeelding]
Toegang tot cloudopslag
Toegang tot uw content tijdens de vergadering is eenvoudiger met Synappx Meeting. Cloudopslagdiensten: [Bekijk afbeelding]
- OneDrive® for Business
- OneDrive
- SharePoint®
- Google Drive
- Box
- Dropbox
Uw snelkoppelingen configureren:
1. Open de instellingen vanuit de launcher of de Meeting Assistant en ga naar het tabblad Cloud Storage (Cloudopslag). Selecteer de schakeloptie om cloudaccounts op de Meeting Assistant in te schakelen.
2. U moet bij de eerste toegang tot de Meeting Assistant inloggen bij elke dienst. [Bekijk afbeelding]
Presentatorschakelaar
Deelnemers aan de vergadering kunnen presentator worden door in de Meeting Assistant het pictogram casting/voice te selecteren. (Deelnemers moeten eerst de vergadering starten op hun individuele Meeting-launcher voor toegang tot de Meeting Assistant) [Bekijk afbeelding]